Videc, A. (2023). Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988
Videc, Anita. "Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988
Videc, Anita. "Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988
Videc, A. (2023). 'Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988
Videc A. Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2023 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988
A. Videc, "Tržišna analiza poduzetničke ideje : Prirodni kozmetički proizvodi", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:077988