Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751