undergraduate thesis
Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije

Oreški, Sara
Libertas International University

Cite this document

Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Please login to the repository to save this object to your list.