prikaz prve stranice dokumenta Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije

Oreški, Sara
Libertas International University

Cite this document

Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 19 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2022 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Please login to the repository to save this object to your list.