Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751
S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751