prikaz prve stranice dokumenta Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije

Oreški, Sara
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 27.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 27.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.