Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije

Sara Oreški (2018)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Oreški, S. (2018). Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, Sara. "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški, S. (2018). 'Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 12.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Oreški S. Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 12.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

S. Oreški, "Važni čimbenici za internetsku kupovinu kod milenijske generacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:250751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.