Vrbanac, L. (2019). Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, L. (2019). 'Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac L. Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
L. Vrbanac, "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715