Vrbanac, L. (2019). Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac, L. (2019). 'Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
Vrbanac L. Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2019 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715
L. Vrbanac, "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715