Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.

Lucija Vrbanac (2019)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Vrbanac, L. (2019). Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, L. (2019). 'Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 12.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac L. Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 12.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

L. Vrbanac, "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.