prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije

Grbavac, Diana Katarina (2018)
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Grbavac, D. K. (2018). Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, D. K. (2018). 'Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 26.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac DK. Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 26.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

D. K. Grbavac, "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.