Grbavac, D. K. (2018). Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340
Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340
Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340
Grbavac, D. K. (2018). 'Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340
Grbavac DK. Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340
D. K. Grbavac, "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340