Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije

Tina Paskojević (2019)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Paskojević, T. (2019). Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, T. (2019). 'Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević T. Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

T. Paskojević, "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824