prikaz prve stranice dokumenta Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije

Paskojević, Tina
Libertas International University

Cite this document

Paskojević, T. (2019). Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, T. (2019). 'Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 03 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević T. Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2019 [cited 2024 October 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

T. Paskojević, "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Please login to the repository to save this object to your list.