undergraduate thesis
Wine as a brand in the function of promotion and development of Dubrovnik's tourist destination

Tina Paskojević (2019)
Libertas International University
Cite this document

Paskojević, T. (2019). Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, Tina. "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević, T. (2019). 'Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

Paskojević T. Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2019 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824

T. Paskojević, "Vino kao brend u funkciji promocije i razvoja Dubrovačke turističke destinacije", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:935824