Štampar, N. (2018). Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916
Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916
Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916
Štampar, N. (2018). 'Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916
Štampar N. Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916
N. Štampar, "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916