prikaz prve stranice dokumenta Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka

Štampar, Nina
Libertas International University

Cite this document

Štampar, N. (2018). Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka (Undergraduate thesis). Zagreb: Libertas International University. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, N. (2018). 'Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 27 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar N. Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2024 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

N. Štampar, "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Please login to the repository to save this object to your list.