Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Use of the internet and social networks in integrated marketing communication on the example of Podravka

Nina Štampar (2018)
Libertas International University
Cite this document

Štampar, N. (2018). Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, Nina. "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar, N. (2018). 'Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka', Undergraduate thesis, Libertas International University, accessed 14 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

Štampar N. Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka [Undergraduate thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2019 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916

N. Štampar, "Korištenje interneta i društvenih mreža u integriranoj marketinškoj komunikaciji na primjeru tvrtke Podravka", Undergraduate thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:242916