pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efri:4459 thesis "Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks" "Jurešić, Leo" efri:4460 thesis "Kvaliteta usluge m-bankarstva" "Jurković, Mia" efri:4464 thesis "Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj" "Mladenova-Zorić, Aleksandra" efri:4462 thesis "Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju" "Kvaternik, Karla" efri:4461 thesis "Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova" "Katovčić, Dea" efri:4368 thesis "Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje" "Sertić, Barbara" efri:4362 thesis "Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda" "Ivančić, Sara" efri:4366 thesis "Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje" "Markuš, Magdalena" efri:4364 thesis "Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika" "Jajčević, Petra" efri:4356 thesis "Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija" "Barić, Mia" efri:4359 thesis "Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj" "Matković, Ana" efri:3951 thesis "Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine" "Križaj, Valentina" efri:3948 thesis "Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača" "Šimec, Eva" efri:3950 thesis "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj" "Vukelić, Ivana" efri:3947 thesis "Smanjivanje otpada od hrane" "Svetić, Toni" efri:3944 thesis "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača" "Rojnić, Petra" efri:3934 thesis "Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji" "Delić, Iva" efri:3938 thesis "Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda" "Ivkić, Dajana" efri:3949 thesis "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda" "Širola, Anita" efri:3946 thesis "Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje" "Sambolek, Filip" efri:3933 thesis "Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta" "Bogdanović, Korina" efri:3411 dissertation "Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama" "Marčinko Trkulja, Željka" libertas:202 thesis "Mobilni marketing" "Kocijan, Josip"