TY - THES ID - efri:4459 TI - Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks AU - Jurešić, Leo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4460 TI - Kvaliteta usluge m-bankarstva AU - Jurković, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4464 TI - Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj AU - Mladenova-Zorić, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4462 TI - Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju AU - Kvaternik, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4461 TI - Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova AU - Katovčić, Dea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4368 TI - Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje AU - Sertić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4362 TI - Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda AU - Ivančić, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4366 TI - Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje AU - Markuš, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4364 TI - Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika AU - Jajčević, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4356 TI - Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija AU - Barić, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4359 TI - Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj AU - Matković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3951 TI - Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine AU - Križaj, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3948 TI - Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača AU - Šimec, Eva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3950 TI - Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj AU - Vukelić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3947 TI - Smanjivanje otpada od hrane AU - Svetić, Toni DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3944 TI - Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača AU - Rojnić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3934 TI - Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji AU - Delić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3938 TI - Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda AU - Ivkić, Dajana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3949 TI - Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda AU - Širola, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3946 TI - Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje AU - Sambolek, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3933 TI - Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta AU - Bogdanović, Korina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3411 TI - Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama AU - Marčinko Trkulja, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - libertas:202 TI - Mobilni marketing AU - Kocijan, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -