pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:4459,thesis,"Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks","Jurešić, Leo",,,,,,,, efri:4460,thesis,"Kvaliteta usluge m-bankarstva","Jurković, Mia",,,,,,,, efri:4464,thesis,"Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj","Mladenova-Zorić, Aleksandra",,,,,,,, efri:4462,thesis,"Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju","Kvaternik, Karla",,,,,,,, efri:4461,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova","Katovčić, Dea",,,,,,,, efri:4368,thesis,"Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje","Sertić, Barbara",,,,,,,, efri:4362,thesis,"Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda","Ivančić, Sara",,,,,,,, efri:4366,thesis,"Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje","Markuš, Magdalena",,,,,,,, efri:4364,thesis,"Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika","Jajčević, Petra",,,,,,,, efri:4356,thesis,"Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija","Barić, Mia",,,,,,,, efri:4359,thesis,"Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj","Matković, Ana",,,,,,,, efri:3951,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine","Križaj, Valentina",,,,,,,, efri:3948,thesis,"Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača","Šimec, Eva",,,,,,,, efri:3950,thesis,"Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj","Vukelić, Ivana",,,,,,,, efri:3947,thesis,"Smanjivanje otpada od hrane","Svetić, Toni",,,,,,,, efri:3944,thesis,"Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača","Rojnić, Petra",,,,,,,, efri:3934,thesis,"Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji","Delić, Iva",,,,,,,, efri:3938,thesis,"Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda","Ivkić, Dajana",,,,,,,, efri:3949,thesis,"Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda","Širola, Anita",,,,,,,, efri:3946,thesis,"Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje","Sambolek, Filip",,,,,,,, efri:3933,thesis,"Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta","Bogdanović, Korina",,,,,,,, efri:3411,dissertation,"Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama","Marčinko Trkulja, Željka",,,,,,,, libertas:202,thesis,"Mobilni marketing","Kocijan, Josip",,,,,,,,