@mastersthesis{efri:4459, author = {{Jurešić, Leo}}, title = {{Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks}}, } @mastersthesis{efri:4460, author = {{Jurković, Mia}}, title = {{Kvaliteta usluge m-bankarstva}}, } @mastersthesis{efri:4464, author = {{Mladenova-Zorić, Aleksandra}}, title = {{Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj}}, } @mastersthesis{efri:4462, author = {{Kvaternik, Karla}}, title = {{Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju}}, } @mastersthesis{efri:4461, author = {{Katovčić, Dea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{efri:4368, author = {{Sertić, Barbara}}, title = {{Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:4362, author = {{Ivančić, Sara}}, title = {{Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:4366, author = {{Markuš, Magdalena}}, title = {{Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje}}, } @mastersthesis{efri:4364, author = {{Jajčević, Petra}}, title = {{Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika}}, } @mastersthesis{efri:4356, author = {{Barić, Mia}}, title = {{Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija}}, } @mastersthesis{efri:4359, author = {{Matković, Ana}}, title = {{Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:3951, author = {{Križaj, Valentina}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine}}, } @mastersthesis{efri:3948, author = {{Šimec, Eva}}, title = {{Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača}}, } @mastersthesis{efri:3950, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:3947, author = {{Svetić, Toni}}, title = {{Smanjivanje otpada od hrane}}, } @mastersthesis{efri:3944, author = {{Rojnić, Petra}}, title = {{Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača}}, } @mastersthesis{efri:3934, author = {{Delić, Iva}}, title = {{Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji}}, } @mastersthesis{efri:3938, author = {{Ivkić, Dajana}}, title = {{Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3949, author = {{Širola, Anita}}, title = {{Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3946, author = {{Sambolek, Filip}}, title = {{Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje}}, } @mastersthesis{efri:3933, author = {{Bogdanović, Korina}}, title = {{Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta}}, } @phdthesis{efri:3411, author = {{Marčinko Trkulja, Željka}}, title = {{Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{libertas:202, author = {{Kocijan, Josip}}, title = {{Mobilni marketing}}, }