završni rad
Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka

Levak, Darija
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Levak, D. (2023). Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, Darija. "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak, D. (2023). 'Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Levak D. Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2023 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

D. Levak, "Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događanjima na primjeru UEFA Lige prvaka", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:690817

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.