Duvnjak, M. (2019). Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384
Duvnjak, Maja. "Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384
Duvnjak, Maja. "Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384
Duvnjak, M. (2019). 'Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384
Duvnjak M. Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384
M. Duvnjak, "Stavovi mladih prema odjevnim robnim markama", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:728384