Marić, A. (2019). Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200
Marić, Anđela. "Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200
Marić, Anđela. "Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200
Marić, A. (2019). 'Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200
Marić A. Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200
A. Marić, "Učinci društvenih mreža u komunikaciji hotelskih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:084200