Kirin, L. (2018). Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272
Kirin, Lucija. "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272
Kirin, Lucija. "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272
Kirin, L. (2018). 'Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272
Kirin L. Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272
L. Kirin, "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272