Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize

Lucija Kirin (2018)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Kirin, L. (2018). Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272

Kirin, Lucija. "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272

Kirin, Lucija. "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272

Kirin, L. (2018). 'Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272

Kirin L. Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272

L. Kirin, "Uspješnost prodaje Hrvatskih brendova u uvjetima krize", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:809272