specijalistički diplomski stručni
Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka

Šargač, Tea
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Šargač, T. (2018). Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, T. (2018). 'Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač T. Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

T. Šargač, "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.