specijalistički diplomski stručni
Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka

Tea Šargač (2018)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad...

Šargač, T. (2018). Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, T. (2018). 'Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač T. Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

T. Šargač, "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768