Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka

Tea Šargač (2018)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Šargač, T. (2018). Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, T. (2018). 'Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač T. Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

T. Šargač, "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768