prikaz prve stranice dokumenta Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka

Šargač, Tea
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Šargač, T. (2018). Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, Tea. "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač, T. (2018). 'Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Šargač T. Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

T. Šargač, "Digitalna marketinška strategija poslovnih banaka", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:225768

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.