završni rad
Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu

Hardi, Ines
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Hardi, I. (2022). Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, Ines. "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi, I. (2022). 'Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Hardi I. Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

I. Hardi, "Važnost CRM strategije za upravljanje odnosima s gostima i lojalnost gostiju u hotelijerstvu", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:895626

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.