Knežević, M. (2019). Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457
Knežević, Mladen. "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457
Knežević, Mladen. "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457
Knežević, M. (2019). 'Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457
Knežević M. Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457
M. Knežević, "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457