Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess

Mladen Knežević (2019)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Knežević, M. (2019). Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457

Knežević, Mladen. "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457

Knežević, Mladen. "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457

Knežević, M. (2019). 'Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457

Knežević M. Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457

M. Knežević, "Brendiranje i brending u turizmu na primjeru hotelske kuće Aminess", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:878457