Kruljac, B. (2018). Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512
Kruljac, Bruno. "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512
Kruljac, Bruno. "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512
Kruljac, B. (2018). 'Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512
Kruljac B. Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512
B. Kruljac, "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512