Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu

Bruno Kruljac (2018)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Kruljac, B. (2018). Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512

Kruljac, Bruno. "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512

Kruljac, Bruno. "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512

Kruljac, B. (2018). 'Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512

Kruljac B. Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512

B. Kruljac, "Značaj marketing miks koncepcije u kamping turizmu", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:930512