Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego

Senad Pehilj (2019)
Libertas međunarodno sveučilište
Citirajte ovaj rad

Pehilj, S. (2019). Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596

Pehilj, Senad. "Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596

Pehilj, Senad. "Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego." Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596

Pehilj, S. (2019). 'Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego', Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596

Pehilj S. Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596

S. Pehilj, "Analiza uspješnosti internet-marketinga kompanije Lego", Specijalistički diplomski stručni, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:315596