prikaz prve stranice dokumenta CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju

Matić, Zlatko
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Matić, Z. (2019). CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Matić, Zlatko. "CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Matić, Zlatko. "CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Matić, Z. (2019). 'CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Matić Z. CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Z. Matić, "CRM i benefiti njegovog uvođenja u hotelsku industriju", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:815988

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.